1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Inkom 2012

Discussie in 'Inkom' gestart door Yannick Schaekens, 13 september 2012.

1. Yannick Schaekens

Yannick Schaekens Oud Kroewlid

School:
    MBO/HBO/WO
    Afgezien van het feit dat ik mij afvraag of het zinvol is om een volledig onderdeel te besteden aan inkom (zal daar nou echt veel over gesproken gaan worden?) vroeg ik mij af... komt er nog iets van een evaluatie of iets dergelijks, of zullen we dat hier maar doen?

+ Het eten was dit maal veel beter geregeld, lijkt me zeker weer iets goeds voor volgende keer.
    + Bar, voor zover ik kan beoordelen ging dit prima! dus complimenten aan de barmedewerkers.
    + Parkeren, verkeer verliep allemaal vlotjes en volgens mij waren hier vrijwel geen problemen.

- Bonnenverkoop, er was regelmatig te weinig kleingeld bij de bonnenverkoop. Geef die kroewers iets meer vertrouwen en leg er een voorraadje neer. Steeds iemand van het personeel gaan halen (door de drukte) die dit moet aanvullen schiet niet op.
    - Dat gepraat over de het middagprogramma voegde volgens mij niet veel toe..
    - Het weer, kunnen we niet veel aan doen, echter bonnen en eten waren overdekt, en die arme mensen bij de bar waren volledig doorweekt. Volgende keer tentje/doekje ?

Kortom toch een vrij geslaagde inkom weer met dank aan de geweldig kroew ;)

2. Jozhua Blei

Jozhua Blei Administrator Algemeen kroewlid

School:
    MBO/HBO/WO
    Het is misschien een idee dat er in de aula volgend jaar een tafel klaar staat, waar in geval van regen snel drinken op gezet kan worden zodat mensen toch kunnen blijven drinken.
    Ik hoorde mensen zeggen dat ze in de aula kwamen en ontevreden waren dat er niks in de aula was.

3. Sander Schippers

Sander Schippers Oud Kroewlid

School:
    MBO/HBO/WO
    Óf we bestellen komend jaar gewoon alleen maar zon!

Yannick Schaekens vindt dit leuk.
  4. Yannick Schaekens

Yannick Schaekens Oud Kroewlid

School:
    MBO/HBO/WO
    Dat was natuurlijk ook erg onhandig, voor drank / eten moesten ze alsnog naar buiten en in de aula was natuurlijk niet de gezellige sfeer zoals die buiten was.

Deel Deze Pagina